2011-09-23

TBR66-2: Mugi-batake

STAR BAGELSさんを後にして。今回はハシゴしますよ!
The Bread Runner is hopping this time. After STAR BAGELS, I'm going is little further.

おや、トップスってあのTops
Is this Tops is that Tops?
ロゴを見る限りはそうですね。
As far as I see a logo, it is.

と思って走っていたら…
思いがけず出逢いました。
An unexpected encounter.


麦ばたけ
東京都目黒区中央町1-17-13
10:00~19:00
03-5722-0437
水曜、第1・3木曜休

かわいらしいパンたちが。
Little cuties.




「自転車が好きで…」と店長さん(でしょうか?)、店内にバイクウェアが何枚か飾ってありました。こちらは「スペインのだったかな?」。
Manager (I assume) said he likes bike and there were a couple of bike wears at bakery. This one is Spanish team, he said.


そうですね、こちら
Yap, it is.

選んだのは肉じゃがパン。
I chose nikujaga-pan.
ほら…
See...
ほらっ! こんなに具だくさんですよ!
Look! Full of stuffing!
えぇ、肉じゃがパンは速攻、パン・ランナーの燃料になりました(笑)。
As you can easily guess, nikujaga-pan became fuel ;-)

そして素朴な胚芽パン。
And a simple embryo bread roll.

5km+450m=約5.5km。

: TBR66-2: Mugi-batakeTweet this!