2011-06-04

things: glacéau vitaminwater® 2

今日も暑そうですね。
It looks like a hot day today.

先日コンビニでvitaminwaterの新製品を見かけました。
I saw a new lineup of vitaminwater.


カテキン配合。
It's Catechin mixed.
これはどうも日本だけで販売のようですね。
It seems to be sold only in Japan.

facebookのページもありました。
There is their facebook page too.
2,500,000人以上が「イイネ!」にポチッとな。
Over 2,500,000 people "Like" it.

向こうではZEROシリーズが出ているんですよね。
You can buy ZERO series in the U.S.

韓国版サイトでは
At Korean site,

キャッチコピーは「どんな場面でもさっぱりとおいしい7つの相棒たち」、かな。

Main copy is "'clear and tasty seven buddies in any occasions."


旅先で見慣れた商品の現地パッケージを見るのは楽しいものです。

I enjoy to find a package with each country's language.

旅をするとこんな写真が結構多くて(苦笑)。

I like to take those kinds of pictures while I travel.


: things: glacéau vitaminwater® 2Tweet this!