2011-02-22

race: Wenger Patagonian Expedition Race 2011

出国前の自主練にご一緒させていただいた和木香織利さん。
2月8日〜16日にチリで開催されたアドベンチャーレース「Wenger Patagonian Expedition Race 2011」にEAST WINDの一員として参加されました。
Kaori Waki, a member of EAST WIND.
I joined her own running practice just before she took off for Chili to take a part in Wenger Patagonian Expedition Race 2011. It's an adventure race and was held for 9 days, from Feb. 8th to Feb. 16th.


彼女は初日に胸骨を骨折したまま、そして途中で低体温症にもかかりながらのレース参加でした。そしてEAST WINDは見事5位入賞を果たしました! 彼女のインタビューが公式ホームページに載っています(自動翻訳ページにとびます)。
She broke her rib on the first day and suffered from hypothermia. But they finished a race in the fifth place.

ゴール後の素敵な笑顔です。
What wonderful smiles after just finishing a race!

ワッキーさん、そしてチームEAST WINDの皆さま、おめでとうございます! そしておつかれさまでした!! ゆっくり疲れと怪我を癒して、また一緒に走る日を楽しみにしています!
Wakie, and other member of EAST WIND, Congratulations! And o-tsukare sama deshita!!
Look forward to running with you again!

: race: Wenger Patagonian Expedition Race 2011Tweet this!