2011-11-05

place: Sandan-kyo 4

気がつけば今年も残り2ヶ月を切っていますね… まだ書き残していることがたくさんあることに気づきました。
I just noticed it's less than two months left this year... So many things not to write yet though!

例えば三段峡!(お盆の話だよ…)前回三段滝まで行きましたが、その続きです。
For instance, about Sandankyo trail! (Isn't it about summer!?) Last time I wrote where we were at Sandan-taki.

画像同様、やや駆け足で進めます!

あぁ、思い出して来た、あの暑かった日…
I remember that very hot summer day...


猪上がらず。それくらい急な崖です。
Shishi Agarazu (Boar can not climb up). This cliff is that much keen.

はい、ゴールの聖湖(ひじりこ)です。
「いや〜、走った走った」
Goal at Hijiri-ko lake.
"Good run!"


私のシャッターのタイミングが早すぎました。可愛くポーズの二人を撮るつもりが(苦笑)。
I was going to take a picture of two cute men, but I pressed a shutter button little quick ;-p




: place: Sandan-kyo 4Tweet this!