2010-11-15

item: HONEY STINGER

JR御徒町駅近くのアートスポーツ本店2Fで新しい補給食を見つけました。
I found a new supplement at 2F of ART SPORT main store in Okachimachi.

日本語サイトはこちら

成分はこんな感じ。
Nutrition facts.

で、気になったのがこの味。最初に手にとりました。だってGINSTINGって…
I picked up this one first because...

高麗人参ですよ! それは買うでしょう(笑)
it's ginsting taste. I've never seen any supplements has that taste before. Well, I haven't seen them all but...


効果のほどはまた後日。どこで摂ろうかな、やっぱりこの週末のこれかな
I'll update how its taste is and works. Well, when shall I have it...? I guess it'd be this event this weekend?

: item: HONEY STINGERTweet this!