2010-06-29

TBR14-3 Two Little Red Hens

とりあえずバナナとスニッカーズで空腹をごまかして、次に向かいます。
I had Snickers and banana and head to the next.

あるベーグル屋さんに向かう途中で、こちらを偶然見つけました。
I came across this on the way to one bagel shop by chance.
1652 2nd Ave (between 85th St & 86th St)
New York, NY 10028
phone (212) 452-0476

こじんまりとしたお店ですが、できたてのスコーン、マフィンの香りでいっぱい!
This bakery is not huge, but filled with freshly made scones and muffins' smell.


「ニッコリ笑って〜」とお願いするとニカッ!と笑ってくれたパティさん。
"Give me a big smile!" and she did. Thanks, Patti.

真ん中の残り1つが一番人気のトライベリーマフィンです。
This is one in the middle is the most popular Triberry maffin.

生姜好きな私としてはジンジャー・マンゴ・スコーンを選びました。
I like ginger so chose mango & ginger scone.

割るとこんな感じです。マンゴーがゴロゴロと!
It is divided like this. Strewn with mango!

また別枠で書きますが、アメリカではこういった飲み物の選択肢も多いですよね。ザクロ系をよく目にします。
I'll write another time, but there's a lot of choices of 100% juice drinks in the U.S. You often see Pomegranate juice at store.

3.9km, in total about 9km.


: TBR14-3 Two Little Red HensTweet this!